Fredag!!!

och mitt nya hårband

Köpte ett hårband till mig själv igår också. Vart tokkär i det för et ttag sedan, då jag gick förbi det inne på Kappahl. Men nu så är det mitt.

Vart en jätte dryg kväll igår. Niklas var jätte tröt redan vid 7 så han fick gröt och så gjorde vi kväll. Sedan när Ante kom hem runt halv 8 så vart han pigg igen. Inte förens kvart i 11 så somnade han. Sen så ville han upp redan vid halv 7 i morse. Så gissa vem som är tröt nu? Inte NIklas iaf. Undra om det är en till tand på väg :S Han hade svårt att sova både med första och andra tanden. Så det är inte helt omöjligt. Hoppas på lite sömn i natt iaf. Känns som att det var en månad sedan jag fick sova från kväll till morgon.

Sen hör och häppna!!! Igår så gjorde jag "korvstråganoff". Har pratat om att göra det i säkert 2 år nu, så det kändes fint att det blev av. Både Ante och Niklas gillade det. Niklas har börjat att gilla min mat mer och mer och han blir inte fundersam eller ledsen om han får samma mat som oss istället för burkmat. Så nu går det framåt i matväg :)

I morgon är det 5-öre dagen i Okle. Får se om vi åker dit eller inte. Allt beror på om Ante ska till garaget eller inte.

Ha en fin helg!!!
1 evelinah:

skriven

fint hårband!



ja, visst var tårtan fräsig? hihi.. väntar nog tills hon blir lite äldre med att baka en sådan ;-) hehe.



just nu står det still på tand-fronten för Mio.. hon har 4 där uppe & 2 nere änsålänge :-) nu är det ju gå som e det roliga.. wiee..



mmm, korvstroganoff e mumsigt det.. nattikram



Kommentera här: