Onsdags skojs!!!

Gick bra igår. Jag och hon som inspekterade lägenheten kom bra överäns. Vi pratade igenom det hela om kom fram till att vi skulle fokusera på det ytliga och hygiensika, så kunde vi skita i rästen. Vilket kändes bra. Så nu är det bara visningen på fredag och sedan börjas det packa för glatta livet. Måste ju ränsa ur källaren också. Finns så mycke skit där nere som jag inte äns minns att vi haft :S

Va full rulle på ÖF idag. Har börjat att ta sig där nu för tiden. När jag började att gå dit så va det ca 7st där och nu är det runt 12-17st varje gång. Är kul att se så många som har barn i Niklas ålder. Blir även spännade att se vilka som kommer att gå på samma dagis och skola.

Nej äta lite och sedan ringa Lollo. Sen får vi se om det blir någon bok-rea idag eller inte.

Take care!!!
1 Anna:

skriven

Skönt att det löste sig med flyttstädningen! Och kul att så många var på ÖF. Det är ett gäng på vår här också, men jag tvivlar att några kommer hamna på samma dagis. Finns så fruktansvärt många barn här och inga dagisplatser.



Jag pluggar till sjuksyrra. Ska börja läsa en kurs om kvinnor och barn i april, handlar bland annat om förlossning och mödravård. Känns som man har ett litet försprång där...

Kommentera här: