Promenad och visning!!!

Kom precis hem från en liten promenad runt Brandkärr. Plutten va helt uppspelt efter visningen. Så vi fgick ut så han fick sova lite. För hoppningsvis så sover han 30min till. Har 10 saker att hinna med att göra idag bla ringa på ett jobb. Har fått en förfrågan om att jobba nu i sommar, men jag ska ju va ledig tills hösten så det går inte. Så jag ska ringa och fråga om jag kan få jobb till hösten istället. Wish me luck!!

Visningen gick bättre än väntat. Kom ca 7 pers var av 3 var par då. Några sa redan då de kom in att de ville ha den och resten som gick runt och tittade lite ville också ha den. Så vi slipper nog en till visning. De som tittade unt va mycke artiga och frågade om de fick titta i skåp och så. Så det kändes helt ok att ha en massa främlingar springandes runt här hemma. Allt gick på en kvart.

Nej nu har jag massa att göra så ni får ha en trevlig helg!!!

Kommentera här: