Bak & städning!!!

Då har jag satt in en plåt med moccaruttor i kylen. Tror att jag har bakat klart inför morgondagen nu. Har gjort kakor under veckan och så nu det här. Blir till att köpa resten, finns lixom ingen tid att gör allt själv. Men jag är nöjd med min prestaion i köket.

I går var jag och plutten på stan igen. Köpte en svart cardigan till mig själv och så present till plutten. Han får något på lördagen och så en stor present på födelsedagen. Vi passade på att ta en lät sallads lunch på "Donken" och efter det åkte vi tet varv med "Tuffis". Niklas tyckte at det var kul i början. Men när vi kom till hamnen för att vända tillbaka till stan så vart han uttråkad. Men då fick han sitta på golvet i tåget och det var jätte skoj:P På kvällen åkte vi hem till Thörns och grattade Tommy som fylde 23 år. GRATTIS!!! Så det blev tårta och lite myssprat.

Och idag fyler Micke 24 år. GRATTIS!!!
Många födelsedagar denna vecka :)

Mamma ska komma på e.m och leka lite med Niklas så att jag kan få städa lite i fred. Ser ut som ett bomnedslag och Niklas plockar fram allt jag tar undan. Så jag kommer ingen vart just nu:D

Ni får ha en underbar helg!!!

Take care!!!

1 Alexandra:

skriven

Jätte kul att träffa er igår =)

Kommentera här: