Karlar!!!

Vi åker Tuffis juli 09.  Jag och min älskade Bumbi-pojken åker Tuffis 30/7-09.


Karlar säger jag bara. Kan de göra något rätt ir?
Mamma kom och hämtade Niklas förut, så då satte jag igång och plocka och dammsuga. Går till städskåpet och ska hämta moppen......Ja moppen var är den. Tar ett varv i läggenheten men hittar inget. Ringer till Ante och frågar vart han har ställt den. "Den gick sönder så jag slängde den. Det glömde jag nog att säga ja".
Blir man tröt ir? Sa som sist igår att jag skulle torka golvet, så dumt att nämna det då. Så nu har jag torkat golvet med en trassa. Jupps jag gick tillbaka några årtionden och körde retro stile.
Suck!!! Men nu är det iaf rent och så har jag någon minut för mig själv. 

Take care!!!

                       
1 evelinah:

skriven

ja, domhär karlarna! inte mycket att hänga i julgranen ibland inte ;-) så söta ni var i det lilla tåget :-)

2 Lollo:

skriven

Då ska jag börja svara i folks blogg istället för i min egen, för som sagt då vet man ju iaf att dom kommer se den.. :)Håller me dig att de va lite dumt av honom å inte säga nått när du nämnde att du skulle torka golven.. lät inge vidare å torka golvet me en trasa, känns som de tog ett tag.. :P

Kommentera här: