Onsdags ärenden!!!

Kom nyss hem från en runda på stan. Vi gick ned och möte Jenny och Kevin utanför FK och sen sprang vi hit och dit som 2 vetvillingar. Köpte nya hörlurar till Ante, då jag har lyckats att ha sönder hans......ett par gånger. Så nu har han fått nya. Sen behövde jag mer folsyra. Känss dumt att sluta med det för att sedan börja igen när det blir dags för nr 2 *längtar*. På H&M hittade jag ett par svarta byxor, grön huvtröja och en grön skjorta till Niklas. Va jätte fina kläder.
Sen tog vi paus på biblan, så de små fick äta och leka av sig lite. Blir ju så trist tat sitta i vagnen för dem. Niklas hittade en kille att leka med, så jag passade på att hämta lite nya böcker att låna. Blev denna gång: "Ett litet barns dagbok" av Daniel N Stern och "Sätta gränser för barn" av Arne Skodvin. Så både myssläsning och lite lära blev det.

Får ta tuffis i morgon, då jag ska ned på stan och leta lite presenter och kanskenåge nytt till mig själv. Behöver en ny höst garderåb känns det som. Hittar aldrig någe roligt där inne känns det som :/ Men det är väll så det är att vara kvinna, "driver med kläder men inget att ha på sig" :P

Nej blir nog till att gå ut med plutten när han vaknat och ta vara på solen som tittat fram.

Take care!!!
1 Madde:

skriven

Kul att du också vill vara med ju fler ju roligare. :)

Hoppas att du hittar något du gillar på stan. Kram.

2 Nina:

skriven

nej det skulle vara någe.. härligt!

Kommentera här: