1 år sedan :)

Ja idag är det ett år sedan vi var på vårat 2:a UL. De kunde inte räkna ut hur långt gången jag var på första UL´t så vi fick en ny tid veckan efteråt. Var rätt bra tajmat att få gå på UL på älsklingens födelsedag. Menar vad kan vara bättre födelsedags present än att få se sitt barn och höra när det ska komma till än :)

I dag blir Gosebums 23 år och det ska vi fira ikväll med lite god mat och så. Blir med släkten i morgon, hemma hos hans föräldrar. De har lite mer plats där än vad vi har just nu. Så det ska bli en kul helg med kalasande.

Var så underbart att se Gosebums igår kväll då han kom hem. Orkade hålla mig vaken tills han kom. Sov så himla mycke bättre nu när han var hemma igen och plutten vart näst intil lshokad då han såg att pappa var hemma i morse:p Han såg ut att tänka "där är du ju, var har du vart?". Så nu får vi se om det blir lite lugnare eller om han fortsetter att va grinig och mammig av sig.

Ha en underbar helg!!!!
1 Eva:

skriven

Det går säkert bra imorgon. Jag är dock orolig för städning då det är svårt när båda killarna sover och mina föräldrar kommer redan idag =) men det löser sig.



Jag dammsög förut men då blev Oskar rädd så det var bara att lägga ner projektet, fast jag fick ju lite datatid :D



Ha en trevlig kväll med älsklingen din och en trevlig dag imorgon med släkten.

2 Madde:

skriven

Ohh vad mysigt. :D Hoppas att ni har en bra dag. :)



Ja vi gillar vagnen än så länge svårt att säga något riktigt konkret när vi inte har någon att köra i den. :P

3 Sofia:

skriven

Ja, hon är en liten tokunge! =)



Åh, det var så mysigt med ultraljud, längtar tills man får göra det med nästa barn!

4 Nina:

skriven

haha ja det är helt sjukt.. vill springa in där stup i kvarten. lukta på honom, se att täcket ligger på. pussa lite. :D



ska du hitta på någe skoj i helgen?

5 Ulrika:

skriven

Nu har jag dragit igång en ny tävling o denna gången i samarbete med me&i..ett finfint presentkort ligger i potten:



23.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart23.html



Kika gärna in o ha en riktigt braig dag =)

Kommentera här: