Denna förbaksade kyla!!!!


Ja usch för denna hemska kyla som har dragit över stan i natt. Höll på att fryssa ihjäl förut då jag och Jenny var ute på språng. Vi gick till Gullans och sedan till Björns jobb för att sedan gå och handla på Coop. Det kändes värkligen som att man skulle fryssa fast i marken och bli till en isskulptur. Jag skojar inte. Det är svinkallt ute idag. Eller det är blåsten som gör det kallt. Ingen rolig morgon promenad iaf.

Glömde bort tat berätta igår att Bumbi-Pojken gjorde försök til latt krypa i helgen:) Han stod på alla fyra och gick framåt med händerna. Så nu är han påväg han med. Han er så söt ut och han blir så arg då han trillar omkull. Ska bli så roligt när han har lärt sig att ta sig framåt helt. Då får man nog jagga efter plutten som i sin tur jaggar katterna:P

Jag känner mig helt frisk nu. Är lite snuvig men det har med vädert att göra. Så jag räknar mig själv som frisk. Mår ju inte illa eller har ont överallt. Så ja frisk.

Bara 2 dagar kvar tills vi flyttar nu. Så idag kopplas datorn ur och databordet plockas ned. Nu känns det verkligen tat man ska flytta. Då man har störe delen av lägenheten i lådor. Känns bra. Men ändå lite leskigt. Har ju bott här å slänge och jag har så många minnen härifrån. Många bra, men även många dåliga. Så det ska bli skönt att lämna Brandkärr. Har ett helt anant liv nu än för 1 år sedan. Eller snarare för 1,5 år sedan. Mycke som har ändrast på bara några år. Är sjukt mycke som ändras när man blir med barn och får barn. Men jag ångrar inget. Jag älskar min familj och det liv jag har idag. Har så mycke fina människor runt mig, så jag saknar inget från förr.


Ni får ha det så bra tills jag kommer ut på nätet igen.

Tills dess take care!!!
1 Sigrid:

skriven

Tack! :)

2 Anonym:

skriven

Ja det känns bra med lägenheten. Att vi äntligen fick en. :) Ja, en fika låter jätte mysigt. Hör av dig när det har lugnat ner sig med flytten så kan vi komma över på en fika. Lycka till med allt nu. Va roligt att Niklas försöker krypa, tiden går fort. :) Kram kram!

3 Anonym:

skriven

Från Alexandra glömde jag skriva :)

4 Nina:

skriven

Hoppas att du får en fin fre!!

Kommentera här: