Sjuk och änu en måndag!!!

Då var helgen över och nu är det måndag igen. Helgen började bra med älsklingens <3 födelsedag. Då vi åt god mat och myste här hemms med presenter och lite tårta. Han vart jätte glad för ACDC skivorna :)
Sen på lördagen vaknade jag upp och kände mig knappt levande. Men följde med på kalset ändå. Halsen och huvudet värkte och hela ryggen gjorde ont. Frös hela tiden och kände mig illa mående. Usch!! Men jag klarade hela kalaset, men väll hemma igen däckade jag.
Samma visa igår, då mamma var här och hjälpte till och tvättade fönster. Är ju ingen stjärna på det som sagt. Så den hjälpen var värkligen värt guld. Tack mamma!!!
Känner mig någe lunda pigg idag, men huvudet värker. Har babysim kl 10. Får se hur det blir med den saken idag. Kan ju inte gå dit om jag inte orkar :/ *Hoppas att jag kan*

Bara tis till tors kvar nu. Känns som att man bor i ett kaos med alla katongerna. Man går som i små gångar mellan allt nu. Ska bli så skönt att få börja lassa bort allt så man kan få en vardag igen. Hatar att ha sådan ordea runt mig. Blir så stressad utav det :/ På tisdag ska vi börja att skruva ned möblerna, så då kopplas nätet ut också. Då blir jag borta ett par dagar. Får hoppas att nät och teleföretagen lyckas att flytta över allt tils på fredag. Men jag räknar nästan med att få vänta tills på måndag.

Nej nu ska jag fixa lite annat på nätet medans plutten är glad. Han mår för övrigt jätte bra och är på kanon humör. Han klarar sig då alltid ifrån sjukdomar och förkylningar :)

Take care!!!

Kommentera här: