Halloween!!!

Grymt bra film.

Igår kväll såg vi på denna film. Lånade den i lördags efter att Linus och Jennifer rekomenderat den. Men eftersom Niklas har vart så upp och ned så har vi inte hunnit sett den förens nu. Den var mycke bra, lite väll överdriven. Tog man bort alla slagsmål och biljakter så skulle filmen ha blivit 15 min lång. Men den tog upp ett viktigt ämne. "LITA ALDRIG PÅ FRÄMLINGAR". Denna film anser jag att du som är förälder till specielt tjejer mellan 15 och 18 som vill åka utomalnds själv med vänner, ska visa och förklara att detta är ett stort problem som händer dagligen, världen över. Oavsett hur snygg och trevlig någon verkar så kan han/hon vara ett riktigt äckel. Mycke se värd film. Tack för tipset!!!

på Halloween för några år sedan!!!

Eftersom det är Halloween så bjuder jag på detta kort som är någon gång från 00-01.

Happy Helloween Allihoppa!!!
1 Madde:

skriven

Hehe ojoj de va ett gammal kort. :P

Kramar.

2 Anonym:

skriven

Jodå idag mår jag bättre.

Hihi ja juste jag tänkte vadå 26e. :P

Men jag och William ska till nyköping då tänkte om vi ska ta en fika eller något? :) Har lovat att träffa en annan kompis hemma hos henne först men sen är jag nog ganska ledig mitt på dan och sen på kvällen ska vi träffa Williams gudmor en sväng. :)

Kramar.

3 Lollo:

skriven

Ja, tycker om den massor..:) Hon är väl inte så känd tror ja, men riktigt bra iaf.. :)



Ne precis, inge kul alls.. :/ Får hoppas att han ger sig snart.. :)



De samma, hoppas ni får en guld helg med massa mys. :)

Kram

4 Martina:

skriven

hej!

låter som en bra film värd att se:) fint kort på dig!

Jo men tyvär kommer jag att jobba, juldagen,julafton och annan dag jul kväll känns inte så kul så kommer förstå få ledig den 26 till den 2 jan. men men sånt är livet när man jobbar, trist med julen bara:/



haft en bra helg för övrigt?

kram

Kommentera här: