Tisdag med badhus!!!

Kom nyss hem från badhuset. Har vart där med Niklas, mamma och Moa. Moa har höstlov just nu så då vill jag lalt passa på att träffa henne. Va inte så mycke folk på badet. Men det gjorde inget för Niklas hade jätte kul.

Har även läst ut boken "Susanne Ljungs Stora Bok Om Skönhet". Mycke lärorik och intresant bok. Mycke rolig fakta om när alt kom till och hur det har utvecklats genom åren. Mycke läs värd.

som var jätte intressant.

Såg på sesongsavslutningen utav "Roast På Berns" igår kväll (repris på fredag kväll på kanal 5). Är glad att det kommer en sesong till innom kort. Men de sista avsnitten har vart väldigt tamma enligt mig. De 3 första avsniten var det mycke mera "Waw" i. Sen vet jag inte vad som hände:/ I går kväll så var det enda som jag riktigt skrattade åt var att Soran Ismail är född 87. Inte särskilt roligt nej, men jag har alltid trot att han vart betydligt mycke äldre. Men fel kan man ha.

Roast på Barns

Men de kvar stående frågorna består:
Vilket sorts tuggummi tuggar Andre på?
Var är Johan Glans?

"Ugly Betty" och "Desperat Housewifes" i kväll på 5:an :)
Ha en fin afton!!!

Kommentera här: