Torsdags nöjjen!!!

LIte nya kläder till Niklas <3

Var på stan en snabbis nu på e.m och handlade lite tröjor till Niklas. Dessa hittae jag på P.O.P. Så himla myssiga.
Sedan gick vi till bibland och lekte och lånade lite böcker. va fullt med barn idag, så det märktes att det var lov. De hade som ett litet lektält där. Antar tat det beror på att det snart är Halloween och så. Niklas tittade jätte mycke på det, men vågade inte gå in. Som längst in så stod han vid ingången och tittade nyfiket in. Vet inte vad det varsom tog emot, men han vart inte ledsen eller så. Han ville bara inte gå in där.
till Niklas <3

Lånade dessa 3 till Niklas.

till mig själv.
Och dessa 2 till mig själv. Är så himla mycke skriverier och prat om David Batras böcker, så nu vill jag allt se vad det är de pratar om.

Ha en fin fin afton och glöm inte "Greys Anatomy" i kväll kl 21:00 på kanal 5.

1 Lollo:

skriven

Får ta å börja tänka så istället så kanske de inte blir lika jobbigt.. :)



Jo vi har försökt få tag på honom oxå men han svarar aldrig.. :/ Man längtar ju ännu mer tills man flyttar nu när han håller på å röker så de luktar in till oss.. :P

Kram

2 Martina:

skriven

Hej!

va mysiga kläderna såg ut:)



haft en bra dag för övrit?



hare gott

kram

3 Madde:

skriven

Ja jag vet jätte snällt av Henric att vara hemma tycker jag. Skönt att veta att man kan gå och lägga sig en sväng om man måste utan att behöva tänka på William hela tiden.

Du förresten, den 26e november har du/ni några planer då?

Kramar.

Kommentera här: