Möte, praktik och helg planner!!!

Kom nyss hem från mitt möte med dagiset. Gick jätte bra. Hade dock lite svårt att hitta rätt hus på morgonen. Men det löste sig. Från och med i morgon så börjar min praktik och det känns jätte skönt. Kanon frecht hus med jätte fina rum. Myssiga barn och trevlig personal. Så det blir nog kanon. Så från och med i morgon går jag inte att nås på mobilen dag tid. Men jag ringer upp så fort jag kan.
<br>
<br>
I helgen var vi på kalas som sagt. Mycke myssigt, men jag måde så illa. Så jag kände mig inte så social. Matte och Johanna hade kommit ned från stora staden. Så det vart extra roligt, då vi inte sett dem sen i julas:( Fick äntligen se Johanns nya frilla och va suggen man blev på att få och gå och klippa sig. Hon är så grymt snygg i håret. Nya gaddar hade hon också. Men men. Om ca 13 månader kan jag ju också om jag vill:P Vi blev även inbjudna på visit på Berns. Så det ska vi allt ta och genomföra. Men gulligaste Matte tyckte att vi skulle komma ganska snart innan magen börjar att komma igång på riktigt, så vi orkar en hel ute kväll. Som jag skrattade. Ute kväll exicterar inte för mig längre. Jag är slut vid 19 tiden och har vi fått Niklas att sova innan 21, så sover även jag. Så det får bli en dag visit på Berns. Iaf om jag ska följa med:D
<br>
<br>
I helgen är det Valborg. Vet ej va vi ska göra den dagen. Men det blir väll någon brasa någon stanns skulle jag kuna tro. På söndagen får vi fint besök från stor staden :) Så det ser vi fram emot.
<br>
<br>
Nej nu ska jag ned på stan och spendera lite pengar, innan jag ska hämta Niklas <3
<br>
Ha det!!!
1 Martina, hobbyfotograf, mamma & Gravid:

skriven

hejsan!



va skönt att du fått praktikplats är de genom ams?? och att de låter som ett bra ställe de betyder mkt!



haha känner igen de där med att somna gör även jag;P



kul att kunna komma ut mende med hel kväll förstår jag;P man orkar inte så mycket även om magen inte växt så mkt än hehe!



Hoppas ni får en härlig valborg.

kram

Kommentera här: