1 Madde:

skriven

Hehe precis, de tar ju ca 3-4 timmar att göra naglarna på mig själv så är ju ändå uppe halva natten och sen går jag upp för att jobba halv fem, så då hamnar bloggen åt sidan. ;)

Men jag älskar de så jävla kul att bygga upp naglarna. :D



Ja det är jätte mysigt, jag vet inte hur William är på morgonen, de är ju Henric som lämnar honom. Men William har lite separationsångest när folk ska gå de är inte bara mamma och pappa utan vänner, och släkt med kan nästan vara en försäljare och han blir ledsen. ;)

Men de går över fort, på dagis springer han iväg efter några min och leker på som vanligt. Annars är de bara muta honom med mat haha. :P



Henric jobbar lite extra just nu, han börjar sitt riktiga jobb på måndag så är vårat extrajobb nu. :) Skönt med lite extrapengar speciellt nu när han håller på med mc kortet vi är uppe i över 20tusen redan nu på det så de kostar lite. ;)



Tack vad söt du är. :)



Kramar.

2 Martina:

skriven

Hej gumman!



hur står de till med dig? här är de sådär, har vart hos aourora och pratat och de tar på krafterna men skönt att prata av sig dock.



haft en bra helg?



från och med ikväll kommer jag lösenordsskydda min blogg så skickar uppgifter till dig i sms om de går bra så du kan fortsätta läsa.



kram

3 Millah:

skriven

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera här: