Julen!!!

Våran jul började som så att vi var och firade min bror som fylde år den 23. Så vi fikade och babblde. På kvällen blev det pizza:P
27år!!!

På Julaftons morgon så öppnade vi först julklappar hemma. Niklas var helt till sig uav både julgran och julklapparna.


Niklas fick Brio tågbanna, 2 par smurff pyjamaser, 1 tiger pyjamas utav oss. Och en snygg luvtröja från Tina och Stoffe.
och hans julklappar <3

Nora fick en Lille-Skutt bitring och 2 spök pyjamaser utav oss och en myssig body och byxa utav Tina och Stoffe.
och hennes julklappar <3

Efter det åkte vi hem till Antes farmor och farfar och firade med den sidan utav hans släkt. Hoppas inte att någon utav Skoogarna misstycker att jag la upp denna bild.


I år var det en tomte som bröt på en blandning utav skånska och norrlänska. Så jag vet inte vilket som förrbrylade Niklas mest :P
sara

Efter julklappsutdelningen och Kalle så åkte vi vidare till Antes mormor och morfar och firade med den sidan.


Det va ingen tomte där, men att få julklappar gick bra ändå, enligt Niklas :P
<3

På juldagen åkte vi hem till mina päron och firade med min familj och mormor.
<3

Båda mina sötnosar var tomtar den dagen <3
<3

Moster och Adrian kom dit en stund senare.


Och på annandagen var vi hos min mormor och fikade lite. Vi fick smaka en smarrig jultårta bla.


På kvällen kom Björn och Matte hem till oss med lite julmat. Så vi åt, snakade och så fick barnen julklappar utav farbror. Va riktigt kul att se honom igen. Inte sett honom sen i sommras och han hade inte sett Nora tidigare, så det var extra kul.

Tackar alla för en fin jul och önskar er alla en God Fortsettning!!!
1 Richard:

skriven

Verkar varit en mysig jul!

Kram

Kommentera här: