Shopping tisdag med mera snö!!!


Bumbi-Pojken behövde lite nytt i garderåben. Så jag hittade en skjorta och en t-shirt på Lindex och 2 st pyjamaser på Kapphal.


Till mig hittade jag 2 st långa linnen innen på Lindex. Tur att man fick pressent kort när man fylde ;P Samt lite annat smått och gott, här och där.

Känner mig inte alls så go och glad idag. Men det blir nog bättre med tiden skulle jag tro. I morgon kväll kommer Ante hem igen från kursen. Vilket ska bli riktigt skönt. Kan värkligen inte sova gott utan honom. Han är så underbar <3

Jag och Tina hade det riktig trevligt igår. När hon kom hit gjorde vi pankakor och mummsade i oss. Pratade i kapp oss om jobb och vad som hänt hos varandra på sistone. Fick veta stora nyheter. Grattis till förlovningen "Lil sis" :) Sen fickade vi lite och lekte med Niklas. Blev lite planner på bowling innom kort. Så det ser jag fram emot.

Ha en kanon dag allihoppa och glöm inte vantarna för det drar allt bra kallt idag.
1 Lollo:

skriven

Tackar.. :) Jag gillar den mindre, den hade nog vart snygg om de hade varit större ytor, nu känns de mest litet å möörkt tycker ja. :P Precis nu är de ju ingen av oss som har valt den här lägenheten så mindre skoj de oxå..:/

Jo de börjar väl närma sig lite, men de blir uppskjutet hela tiden så nu sist vi hörde nått så va de i maj.. :/ Kramar!

2 Lina:

skriven

hej hur har det gått med jobbet? fick du det?=)

Kommentera här: