Kylig tisdag!!!

Brrrr!!! Va min första tanke då jag satte fötterna på golvet. Vart inte mycke bättre av att se att det stod -6 på termometern i köket :/ Grabbarna hade cirkus på morgonen, så det var bara att gå upp. Hatar att höra hur ledsen Niklas blir när han är så där tröt och vill igentligen bara ligga kvar i sängen 30 min till. Men det brukar alltid vända så for han kommit frm till dagis. Ska bli så skönt när jag kan gå med honom igen. Kom på att jag har inte gått med en barnvagn på över 5 månader nu. Vilket känns helt sjukt.

I dag är det exakt 1 månad kvar till BF. Längtar bara mer och mer för var dag. Vardgasfokusen har slagits ut helt och bebis tankarna tar över mer och mer. Det är bara för myssigt. Har fixat med babyklädderna i sovrummet, så det är klart.

<3

BB väskan är inte pakad änu. Men det blir nog gjort idag. Det har börjat att kännas som det gjorde med Niklas någon vecka innan han kom. Vet inte om det beror på att jag är sjuk eller att jag vart sjuka länge nu. Men f*n va ont det gör i emellan åt. Rösten har iaf börjat att återkomma.

I dag blir det filmmyss och BB väskan. Ska även komma på något skoj att göra med Niklas när han kommer hem igen :)




Grabbarna var till Antes jobb i helgen och byte lite däck.

med hela familjen  <3

Och vi alla kom ut i friska luften på gården en stund. Myss <3


Ha en bra dag och glöm inte halsduken!!!



P.s Cougar Town i kväll :P
1 Richard:

skriven

oj det var länge och jag antar att det måste kännas skumt :/ men om ett tag kan du det med två stycken :D



Svar: ja visst när man är brevbärare får man göra och tycka som man vill hehe även fast det är udda ;P

2 Martina:

skriven

God kväll min vän!



jobbigt att han blir så där ledsen, inte lätt men de är ju tidigare morrnar och sena dagar för honom. förstår att du längtar tills du kan följa honom till dagis:)



kul att ha fixat med bebis kläderna:) mysigt! och 1 månad kommer gå fort om du inte väljer att få tidigare;)



haha de där med att lägga sig på golvet med sammandragningar vet jag inte om jag vågar då kanske jag inte kommer upp haha;P



min gravid bola har jag varit jätte dålig på att använda så kan inte svara på din fråga om bebis blir lugnare av den tycker annars min lille är lugn rätt mycket ändå förutom när jag vill lägga mig och sova då blir de liv där inne hihi, blir säkert som Cornelia får sitta vaken nattetid hoppas dock inte på det.



Hoppas er dag varit super bra

kram

3 Madde:

skriven

När får vi se någon magbild egentligen? :D



Oj verkligen skönt att du har gått så här långt nu och ingen bebis ännu.



Ahaaa då förstår jag haha trodde duuu va det. :P



Kramar.

4 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera här: