8 underbara år tillsammans!!!

då, nu och för alltid <3

(kortet är från okt-nov 2002)

I dag har vi vart tillsammans i 8 år.
Både i uppgång och nedgång har vi stått vid sida vid sida.
För varje uppgång har vår kärlek växt.
För varje nedgång har vår kärlek blivit starkare.

Jag älskar dig Andreas utav hela mitt hjärta
och kommer alltid att göra.

Då, nu och för alltid <3

1 Martina:

skriven

hihi va härlig bild på er:) de är några år sen de där haha! Hur känns de att titta tillbaka på ett så gammalt kort eller vad man ska säga?;P haha!

men med dessa nedgångar som man har i ett förhållande är bara bra tror jag, har även jag och M haft och vi har de bra ihop än:D



jo jag hoppas verkligen dem här 5 veckorna går fort eller att den lille vill titta ut tidigare skulle vara mysigt:)

hihi jo vist går man och är nyfiken om hur de kommer att se ut och om dem är lika varandra:) vi får helt enkelt vänta och se:D



va kul att ni hittat en vagn:) skönt när allt inte kostar skjortan och man kan hitta en fin sån också!



Hoppas du får en riktigt härlig dag idag

kram

2 Richard:

skriven

:D

Kommentera här: