Från morgon soffan!!!

Vilken kväll det blev. Trode att Nicke skulle somna tidigt, då han inte sov något under dagen. Han somnade och det verkade bli en lugn kväll. Men va fel jag fick. Han vaknade och va på jätte konstigt humör. Ville ligga kvar i sängen, men inte sova. Så vi tittade på "Nicke Nyfiken på rymmen". Somnade inte om. Men kom upp på benen och gick på pappa jakt. Förklarade för honom att pappa kommer inte nu, utan senare. "Ja-aa!, svarade en ledsen Nicke och gick tillbaka till vårn säng och ville titta på "fante" (Dumbo)". Så vi tittade på den filmen också. Somnade han? Nej. Så då gick vi in till hans rum och läste lite böcker. Gick bra tills jag skulle gå ut igen. Då vart det dags för pappa jakt nr 2. Så jag fick förklara en gång till. Frågade om han ville sova i sin eller min säng. Då ville han sova i min säng. Så jag stoppade om honom och gick ut för att titta på Tv en stund. Men det gick 5 min sen var Nicke uppe igen. Blev ett par vänder fram och tillbaka till sängen med honom. Till slut sa beckenet nej, så då satte vi på en till film och tittade tillsammans. Då kom Ante hem. Men då vart Nicke ledsen istället. Så jag undrar jag om det inte ligger någon förkylning eller annan sjuka och väntar på att blossa upp. Viserligen så ville han bita på en bit ring under kvällen. Så det kan ha vart att den sist komna tanden spännde lite. Stackarn. Så i morse var det inga glada minner, vilket känns så himla jobbigt. För jag vill bara säga att jag kan gå med honom senare till dagis, så får han vakna till lite mera. Men it does´t work like that....Längtar som bara den, tills den dagen jag kan gå med honom till dagis igen.

med glitter
Måste berätta att glitter eyelinern jag köpte på H&M var kanon. Vart jätte bra med färg och själva aplicatorn är inte som de andra eyelinernas. Utan small och lätt hanterad. Både om man vill ha smalla eller tjocka linjer.

Ha en bra måndag!!!
1 Martina:

skriven

va jobbigt att han blev sån:( han har inte börjat i nån trots så de kan vara något sånt? men finns så mycket som du själv skriver som kan spela så stor roll. så svårt sånt där man önskar man kunde sätta nått på huvudet på dem som kunde läsa deras tankar och så säger den hur dem mår.

förstår att du längtar tills du kan lämna honom på dagis igen men inte långt kvar nu håll ut vännen:)



snygg eyeliner:)



sv: lill bebisen där inne har nog börjat lugna ner sig mer, är som små buffar men ibland så kommer de änna riktiga sparkar men nog är de lugnare allt.



hur är de i din mage??:)



Hoppas du får en härlig dag

kram

2 Richard:

skriven

Då är han snart en fulltandad tiger då ;P

Ha en bra vecka :D

Kram

Kommentera här: