Baby-sim & sol!!!

Solen skinner och om någon timme bär det av mot babysimmet. Har vart en veckas uppbehåll pga påsklovet. Så det blir spännande att se hur lilla fröken reagerar på vattnet igen. Var dags för flttvöästs övningar idag om jag inte minns fel.

Picknicken i tisdags vart myssig. Niklas fick välja plats och valde då en utav grangårdarna. Var rätt blåsigt och tunga moln hängde över oss. Men det mumsades smörgåsar och jogghurt för fulla muggar och lek vart det. Men pga de tunga molnen så drog vi oss hemmåt efter ett tag. Men Niklas var nöjd och ville göra om det idag. Så så blir det.

Igår var vi på Öf. Träffade Annika och Nova. Niklas lekte rövare och gick runt och mysste med en docka. Så himla söt. Han skulle minnsan också ha en bebis som alla anbra där:P Sedan gick vi och inhandlade en cykelhjälm till grabben, så han kan komma ut med 3 hjulingen. En med grodor på vart det.

Nej ska plocka ihop innför badet nu så ha en bra dag!!!
1 Eva:

skriven

Tack så mycket, färgen på Almas sandaler är stört skön =) nu är dom mest grå dock då hon haft dom i sandlådan en dag. Oskar har redan slitit bort färgen längs fram på tårna på sina så det är väl ett gott tecken och en lärdom till mig =) om att det är bättre med ljusa/skinnfärgade sandaler då inte slitaget syns lika mycket.



Vad gäller min far så tror jag inte han lär sig någonting tyvärr =( och det att han blivit blockad då tror han nog bara att jag har insett att han hade rätt så han tror att jag sitter mindre framför datorn.



Hoppas det gick bra på babysimmet!

Kram!

2 Martina:

skriven

tjohej!



åhh va mysigt med babysim:) hoppas de gick bra.



låter som ni haft de riktigt bra här i veckan:)



slingan jag sprang igår var väll 1.6-1.7 km:) men ska föröska springa den 2 varv här istället men måste börja nån stanns och de är bakigt i den haha!



jag vet inte vad vi ska hitta på valborg får se, handla ikea möbler och sen åka ut mot öregrund havet och titta där tror jag:) mysa lite tillsammans.

Sen kankse ta en titt på nån maj brasa vi frå se:)



Hare underbart

kram

3 Richard:

skriven

Lät som en trevlig dag :)

Kommentera här: