Vår-fresht!!!



Såg dessa mugar i Guldfynds reklam blad och vart hucked på en gång. Så nu kommer de att prydda min kaffe drickar hand i sommar. Passade på att fixa ett armband till Nora och så självklart en lott från bröstcancer fonden. De finns hos Guldfynd fram till i dec om jag inte misstagit mig.

Vart även lite shopping på Kaphal och Mique och en snabbis fick inne på Nyckeln. En hel-mysig f.m. Blir lite picknick med barnen efter att Niklas hämtats. Man måste ju ta vara på det fina vädret nu.

Ha en kanon bra e.m!!!

1 Eva:

skriven

Jättefina koppar förstår att du slog till på dom med en gång.



Det är tråkigt detta med min pappa men jag vet inte om det går att lösa. Det går väl alltid att som vi alltid gjort hålla god min för det glöms bort med tiden men visst sjutton är det jobbigt.



Nu tänker jag dock inte så mycket på det utan jag låter det vara som det är. Det som stör mig mest är att han varit inne på facebook och kollat hur mycket jag är där och vad jag gör. Jag har dock blockat honom från min logg nu. Tar det som första steg.



2 Martina:

skriven

va kul med shopping:) söta muggar!



jodu till ikea kommer vi allt i helgen hoppas men pengarna ska komma in snabbt på kontot skulle vara skönt så man kan köpa ny tv möbel så man kan få undan lite fler kartonger:)



jo grannarna har en pojke till en Love som är 8 månader sen ska dem inte ha några fler haha;P



sen finns de en del ungar runt om kring här:)



Hur var pickniken? mysigt:)



hoppas allt är bra

kram

3 Richard:

skriven

Dem ser snygga ut :D

kram

Kommentera här: