Bio!!!



I dag var Niklas på bio för första gången. Han och Andreas gick och såg på "Cars 2".
Niklas tyckte att den var jätta bra och ville inte lämna bion efteråt. Så det måste ha vart en kanon film :P
Andreas sa som så att gillar man inslag utav "James Bond" så gillar man denna film. Gör ju inte jag, men jag gillar animerat så den kommer jag nog också att gilla. Men Niklas var mycke nöjd med sitt första bio besök.

See ya!!!

1 Madde:

skriven

Vi ska också ta William till bio för första gången nu snart har vi tänk, och självklart samma film. ;)

Har sett ettan typ så där en miljon gånger. :P



Hehe ääh de va inte mycke att hänga i gran, jag är bara nämn i texten en gång och halva ansiktet med på en bild så inte med något mycket. Haha men med tanke på vad de handlade om så tycker inte jag att de är konstigt. ;)

Kramar.

2 Martina:

skriven

va mysigt med Bio:D och kul att han gillade den:)



jo min helg har varit helt underbar:D nya vänner, kanon bra föreläsrare/utbildare eller vad man säger...och man har lärt sig mycket nytt..så nu vill jag bara komma igång med detta och ut på massa uppdrag som Doula:D



Jag vet faktist inte om Cornelia sagt något om dagis under helgen eftersom jag inte varit hemma, dem har ju vart hemma men jag har bott på hotell hela helgen.

men de märks att hon tycker de är kul:)



Härligt med massa pepp inför jobb och sånt:D de är när mna har den motivationen och peppen som man ska ta tag och satsa fullt ut:D



Hoppas ni får en bra start denna veckan och att ni får de mys tillsammans

krma

3 Emma:

skriven

Ja det var verkligen ett kap!! Den va inte så jättetjock dock, men med en åkpåse så blir det toppen!

Kommentera här: