10 st minnen från i år!!!

Första och största minnet är mina barns födelsedagar. Att få minnas tillbaka till ders födslar och se hur de har vuxit och frodats sen dess. De är så fantastiska och underbara. Jag älskar dem utav hela mitt hjärta <3

niklas

<3 tack!!!


Andra minnet är Noras dop. En underbar dag då vi fick samla släkt och vänner samtidigt och fira våran dotters kommst.




Tredje minnet är från Kolmården i sommras. Det är något vist med att besöka djurparker på sommaren. Särskilt tillsammans med barn <3




Fjärde minnet är från Påltorpshage också från i sommras. Var första gången vi var där och det var hur kul som helst. Vuxna blir som barn igen ;p




Femte minnet är från Noras babysim. Mysigare stund tillsammans med sitt barn kan man nog inte få.




Sjätte minnet är dagen på Tropicarium i slutet utav förra vintern. Niklas gillade basängen med rocorna mest. Nora gillade allt folk :P

 


Sjunde minnet är det dryga stambytet vi hade i några månader. Då vi flyttade ut i några veckor. Drygt men otroligt skönt efteråt.


Åttonde minnet är självklart Sälen semestern. Att komma bort från vardagen och hitta på nya äventyr med familjen var dag. Helt underbart. Varför kan vi inte ha semester varje dag ?






Nionde minnet är min och älsklingens 9 årsdag. Då jag suprisade honom med barnvakt, bowling och mat. Älskar dig Gosebums och kommer alltid att göra <3




Sista minnet är igentligen 2 och de är de mest fantastiska minnena. I april och september i år så fick jag 2 underbara kussinbarn. Att få se släkten växa och frodas så underbart är det finnaste minnet jag har från i år. <3


(det finns en massa fler minnen från detta år. men när man bara får välja ut 10 så får inte alla plats. men givetvis är de lika förgylda i mitt hjärta)



Vilka 10 minnen minns du bäst från i år?
1 Emma:

skriven

vilka fina minnen du har från i år:)

Ne de visste ja nte men får ta o köpa hem vindruvor och prova de:)

2 Emma:

skriven

ja han tyckte om den skarpt:)

3 Emma:

skriven

Tack och god fortsättning till dig med! Det är verkligen en stor omställning att få barn! man känner sig som du skrev - bortkommen! :)

4 Richard:

skriven

Jag säger bara en för den betyder mest. det är att kompiskretsen bara blir större och större :D

Kommentera här: