Torsdags sjuk!!!

Jag blev dålig igår. Yr, öm och dan. Så idag har det vart kureringsdag. Nora är hemma och Niklas hos mormor. Så en lugn och stilla dag. Dock har de borrat i trappen hela dagen. Så så lugn har den inte vart. I morgon ska det hämtas kartonger och sedan börjar pakningen. Vad ska man ha med till en tom lägenhet i 6v?

Simma lugnt!!!
1 tasha:

skriven

åh, krya på dig <3 kika gärna in hos mig om du har tid :D

2 gabriella:

skriven

Tävla om att bli dagens blogg här: http://ovesson.blogg.se/2011/february/nu-kor-vi-igang.html#comment

Du kanske blir dagens blogg och vinner en länkning framför mina 400 unika läsare!

3 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

4 Anonym:

skriven

Tjenare, allt bra idag? :)

5 AsIThink:

skriven

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

6 Martina:

skriven

Lätt ju inge vidare att du mår så hoppas du mår bättre idag, urch för sånt där med bygg och så jobbigt när dem ska borra en hel dag:S då blir man ju rätt slut i huvudet själv.



oj 6 veckor i en lägenhet ja ni lär väll behöva kläder;P kastruler och sånt kankse och leksaker? Svårt sånt där ni lär ju nästan få plocka med er de mesta.



utan dem mammorna som var här så är de 2 av dem som har barn sedan tidigare Ingela har en 6-9 åring tror jag de är och sen Veronica en som är lika gammal som Cornelia:)



med oss är de bara bra, jag känner mig små mörr i kroppen dock då Emilia velat ligga på mig och velat snutta nu 3 nätter i rak tror hon är i nån växt period för tycker hon äter och äter och är mer närhet.



Har ni nå spännade planer för helgen?

kram

7 Richard:

skriven

Hoppas du blir frisk snart då :)

Krya på dig!



Tack för blogg tipset ska bli intressant att följa.



Kram

Kommentera här: