Brölopps frågan!!!

Har vart uppe sedan 4 med Nora, så nu börjar det att kännas som e.m. Norpan har iaf lyckats somna om men inte jag.

Har tittat på Tv bla "Brölopp i miljonbelop" eller vad det nu heter. Är helt sjukt mycke pengar folk kan läga på ett brölopp. Vist vill man ha en fin dag. Men när man använder sig utav att man lägger så mycke pengar på det bara för att andra ska komma ihåg det, så tycker jag att det låter helt fel. För misstar jag mig inte på att bröloppet är mellan man och hustru och inte mellan paret och de andra? Då är väll meningen att mannen och hustrun ska komma ihåg det och minnas det som en dag för dem och inte en dag för alla andra?

Jag kan ha väldigt fel. Tycker bara att det är helt sjukt att man kan lägga flera miljoner på något bara för att pliza andra på sin stora dag.

Vad tycker ni, ska man ha som utgångspunkt att slå på riktigt stort för att häppna andra eller att slå på stort för ens egna skull?



(bild från google.se)
1 Richard:

skriven

Finns andra sätt att visa att man tillhör varandra än att gifta sig. Och om man nu måste göra det varför ska det då kosta multum som du säger? Enligt mig duger det bra om man nu väljer att gifta sig så gör man först en lätt ceremoni sedan spenderar man en hel dag med varandra plus några av sina närmsta vänner. Det skulle duga för mig. Det viktigast är väll bara att man blir varandras på ett tydligare sätt

2 Riviera Divina Weddings Italien:

skriven

Italien 2012



Alla har vi drömmar, en del enklare att upp nå än andra. Vi på Riviera Divinia Weddings kan hjälpa dig en bra bit på vägen till din lycka. Nämligen genom att bidra med ditt giftemåls arrangemang i det romantiska Italien, närmare bestämt i staden San Remo.

Det var i staden San Remo Alfred Nobel bodde under sina sista år, huset kallas numera Villa Nobel och används av oss för giftemål. Vi erbjuder även andra ställen att gifta sig på som tex medeltida slott och på en yacht. Låter det inte otroligt? Om du vill ha mer information ta då kontakt med oss.



Med vänliga hälsningar



Riviera Divina Weddings

http://weddings.rivieradivina.it/en/index.php

Kommentera här: