Shopping!!!


Gick bra på stan men ojojoj va varmt det var. Kändes som man satt vid en öppen ugn:P
Nora myste och bubblade på iaf. Sov gott på hemvägen gjorde hon med.
Hittade det jag skulle ha, men dock inte sådan jag tänkt, men samma sak iaf.
Hittade även dessa jeans skorts inne på H&M. Riktigt nice, tycker jag.

Ha en fortsatt solig dag!!!

1 Martina:

skriven

kan förstå att de var varmt och jobbigt att gå i butiker i denna värmen. De är jobbigt! Men kul att du hittade något kul:)



jo de kommer nog gå fort fram till vecka 32, ska bli spännade ska ta en camping tur längst kusten också haha:) har aldrig varit så högt upp i landet så vi ville stanna några extra dagar och tar in på en camping då:)



jag vet faktist inte varför hans mamma är så anti mot djur de kan inte heller martin svara på men men vi kommer acceptera att hon inte vill ha hund hos sig så mamma kommer få passa våran då vi åker neråt, lika mkt som dem får acceptera att vi har hund här hemma.



jo nu ikväll ringde lilla tösen coh tårarna bara spruta kunde knappt prata mitt lilla hjärta, men jag hoppas hon mår bättre imorogn. sakna mig och längta hem.



tack för gratulationerna gumman och japp vi har ju gift oss;)



Hoppas er dag varit bra

kram sköt om er

Kommentera här: