Måndags olyckor och hemma-mys med barnen!!!

Ja idag var olyckan framme och denna gång för lilla Noras del. Har under lång tid haft problem med sendrag och kramp i armarna (ringde om läkartid idag) och idag orsakade det en olycka så som att jag skulle ställa in en juice förpakning, efter att jag hjälpt Niklas ned från en stol. Vände mig med förpakningen och fick kramp i armen så jag tappade förpakningen rakt på Noras huvud. Så det var bara att ringa läkaren. Stackarn fick bulor och nu ska vi ha henne under uppsikt i 6 dagar för att utesluta hjärnskakning.

Tyckte att det räkte med olyckor efter att ena katten muppade ur och attackerade mig och Nora här om dagen. Satte sig fast med klorna i huvudet på Nora och armen på mig. Men nej då. Nora ska då råka ut för allt:/ Just nu mår hon bra och leker i knätt hos mig.

Har även vart en helg full med kalas som sagt. Gick bra överallt och var myssigt både hos päronen och mormor. Så det tackar vi för. Igår kväll somnade jag och älsklingen i soffan då vi tittade på "2012". Man blir bra slut av att flänga fram och tillbaka under helgerna. Nästa helg bär det av till Ikea.

Simma lugnt!!!


Ja just det ja. I morsdag pressent fick jag presentkort på massage <3
1 Martina:

skriven

men lilla vän va ni verkar råkat ut för olyckor:( förstår att de var jobbigt med att tappa på Nora, läskigt med såna kramper:S hoppas du får hjälp med det.

Men gud va är de gör katt??!:S läskigt!



hha tårtan var god men inte de översta lagret;P de med mmf ska köpa marsipan till när Cornelia fyller åt och göra på de istället:)



Har inte alls nått försölag på vad man kan ge till en kille i student present:) så svårt de där hihi!



Jag hoppas verkligen vi hittar en dag att träffas nu men som sagt efter 2:a veckan i jUli har vi inget inplanerat så hoppas vi ses snart. Är ju nästan 1 år sen vi sågs senast ju de får vi bättra oss på;)



ha en underbar dag

kram

2 Richard:

skriven

Stackars liten :( Hoppas det är bättre nu!!



Låter som en härlig present :) Min syrra kan massera allt så det kan vara nått att fundera på i framtiden när du vill ha massafe



2012 ja du stackars era ögon hehe :P

Kommentera här: