Pepparkakshuset 2011 & kärlek!!!

 

Så här fint vart vårat pepparkakashus som vi gjorde för några dagar sedan.



Då älsklingen skulle åka tidigt tidgt med tåget till Malmö på kurs i måndags, så gjorde jag i årdning lite "tåg frukost".



Julen må vara barnens högtid. Men jag tycker också att det är ett fint tillfälle att överaska sin käraste med något roligt. Andreas ska få en hemma gjord kalender utav mig och han kommer att bli överaskad. Det är ett som är säkert ;)


Grattis Andreas och Niklas på namnsdagen!!!


Simma lungt i julstressen och krama när och kära lite extra mycket!!!
1 Millah - nybliven mamma till Amilia ♥:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2 Madde:

skriven

Haha japps jag är precis lika glad som han är. :D

Kanonvinst ju.



Ja jag tror också att det är något sånt faktiskt, du är så klok min vän. :D



Vad glad jag blir att du ska göra det, alla tävlingar kommer att vara i gång i en vecka så det är bara att tävla på massor massor. :D



Kramar.

3 Ida:

skriven

Sv: Tack så mycket! Det var meningen :)Jag ville skapa lite julstämning nu i längtan efter snön.

4 Martina:

skriven

Hello vännen!



Vilket fint pepparkakshus ni gjort:) hihi jag ska väll ta och fota vårat nån dag också, med godiset på:P



vilken mysig adventskalender ni gjort:) Hoppas barnen blir glada hihi!



Va skönt att du nu fått hem Ante, jobbigt när barnen är så där svåra vid läggning:( Tycker riktigt synd om dig. Är han riktigt pappig eller är de bara när Ante är borta som han vissar de så där??



jo de kommer nog gå bra i helgen de säger jag inget om men de är så nervöst de är ju mycket som ska läras inohc så:P men de går nog bra hihi!



Hur går de för dig med jobb och så? ska du börja kolla upp sånt mer i Januarie??



Jo jag hoppas verkligen vi snart får snö:) skulle vara så mysigt så bara att hoppas.



Hoppas ni får en underbar dag och att du fått sova lite mer inatt



kramar

Kommentera här: