Sovmorgon, fotografering och storhandling!!!

I dag fick jag min sovmorgon. Nora fick för sig i natt att hon faktist skule sova. Så från 2 till 8 har hon sovit. Sjukt skönt. Har vart sjuk sön till igår så att verkligen få sova gjorde det sista.

Sitter och är förhoppningsfull just nu. I dag är det fotografering på Niklas förskola. Så det ska bli kul att höra hur det gick och sedan även att få se resultatet om några veckor. Det är ju bara för kul med gruppbilder. Ler med hela ansiktet just nu. Jag är en riktigt mysmorsa :P

I kväll ska jag och Ante och stor handla. Barnen får vara hos mina päron föär de lär inte orka med det. Om inte annat så fick Niklas nog utav mig igår. Jag var trött och degig och orkade inte lea så aktift hela dagen så då trötnade han på mig och bestämde sig för att trotsa resten utav dagen. Förstår honom fullt ut. Om mamma är tråkig så kan jag väll matcha henne:P Så han blir nog glad att få busa med mormor och moster. Då morfar är på jobbet.


Simma lungt!!!


P.s Styrke kramar till C. Det är aldrig lätt att missta någon man älskar. Men man får glädjas åt alla lyckliga minnen man har och vårda dem ömt. D.s
1 Martina:

skriven

hello!



va skönt att du fick sovmorgon, jobbigt när du inte får sova regelbundet. sover båda så orologt om nätterna:( vet du va de kan bero på? Hoppas de blir ordning på det snart så ni kan sova gott hela familjen!



härligt med fotografering:) spännade och hoppas korten kommer bli bra! Cornelia fick inte va med på de i år hon art sjuk snuttan:/



jag vet ju att jag kommer få dagisplats:) finns platser men de skulle vara kul att veta vilken avdelning och när hon börjar. För jag vill inte ha ungarna på samma and tror de kan vara skönt för båda att ha lite distans ifrån varandra och att Emilia blir självständig:) de är så jag tänker i alla fall!



skönt att du piggat på dig från förkylning, ja inte är de kul med alla sjukdomar som börjar komma. Men man får slänga i sig C vitaminer hihi;)



Ska bli jätte kul på Lördag:D längtar! va så länge sen vi sågs eller vi i alla fall ni sågs ju helgen där:P



hare gott så länge så ses vi på lördag

kramae

Kommentera här: