Rosselnatt!!!

Det är ju så typiskt att när det ena barnet blivit friskt så blir nästa sjuk. Igår började Nora att rossla och hosta lite lätt. På kvällen blev det värre och natten ska vi inte prata om. Som ni vet så har ju bebisar en förmåga att låta värre än det är. Så det var inte lätt att slappna av och försöka sova när det lätt som hon skulle sluta andas vid varje andetag. Ante briljerade natten med att koka vatten och ge henne en ångdusch för lungorna. Vilket hjälpte en del. Men än är det tjockt i den lilla halsen och inte mycke ljud kommer ut ur hennes fina lilla mun :`( Kurreringsdag med andra ord.


Fick en stund i går kväll då hon sov bra. Den stunden upptogs utav min nya drog, "Pluras mat" (eller heter det pluras kök?) Vet, för en månad sedan hade jag skakat på huvudet och utbrast No Way!!! Men efter att ha sett avsnittet med Tityo 2 gånger så vart jag fast. Det är ju ett jätte härligt program med riktig mysfaktor. Om ni inte tror mig, så titta på måndag kl 21:00 på kanal 8.


Nej lil tössen är orolig så vi ska vagga runt en stund nu så simma lungt!!!
1 Martina:

skriven

Huvva för detta med förkylningar och allt va de heter, ungarna hinner ju ite bli mer än friska innan de åker på något nytt:(



oki återgå till de du känner känns bra:) timjobb finns de ju gått om och trivdes du på de jobbet rint och hör med dem:)

aldrig fel då kan man in och jobba så och sen göra något vidare av allt sen:)

spännade med barnhem, hoppas du får mer napp om de och hjälp hur du kommer igång.



haha om ni kan tränga ihop er i en 140 säng så vist mne vi har en ressesäng om de skulle vara så satt;)



jag har varit på den mässan 2 gånger tror jag de är en gång som gravid och en gång när cornelia var bebis.



nopp har inget sånt med babyrytmik här...



Hoppas ni kryar på er och så

kram

2 Richard:

skriven

Uj uj hoppas det är bättre!

Kram

Kommentera här: