Poliskontroll och långt kö system!!!

Sitter i kö hos skatteverket just nu. Är nr 635 i kön. Suck! Men det tycks gå rätt fort ändå.
Håller på med ett inlämningsarbete i Na`n och det rullar på väldigt bra. Har lyckats gjort ett korsningsschema om geners uppställning och skrivit en förklaring. Så mycke nöjd. Oj plats 550 i kön nu :)

Idag bli det Valborgs mat med familjen och mor, far och systern min. Blir klyftpotatis, kött, någon egen komponerad bea sås och sallad till. Till efterätt blir det fruktsallad med en klick vaniljglass. Niklas som valt ;)

I morse kände sig Niklas extra stor och duktig, då de hade poliskontroll vid dagis en stund, och han cyklade så fint med hjälm och var uppmärksam om bilar och övergångsställen. "Nu såg de hur duktig jag är och de behöver inte stoppa mig". Hihihi han är brta söt och klock min grabb.

Nej passa på att skriva lite till innan det är min tur i kön.

Simma lungt och glöm inte paraplyt i kväll!!!!
1 Richard:

skriven

He he du menar att man inte ska glömma kvasten ;P

2 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

men shiit :O Nr. 635 ... galet ändå!

3 Martina:

skriven

HAlloj tjejen!



De var inte en liten kö du satt i...hoppas de gick snabbt ändå och att du fick hjälp med de du ville ha.



Va rolig NIklas är då hihi:) Han skulle gått fram till polisen och frågat om han var duktig hihi:)



Va kul ni verkar ha haft de på skansen:D mysigt!



Nu kommer jag köra mitt egna Fitnessfighten med hjälp av min syrra som gått med där. SÅ vi ska peppa varandra:) Vet ju hur jag ska äta och så satt de kommer nog bli bra:D

Tog en långpromenad idag och de var så himla härligt:) Men haft träningsvärk eller nått sen jobb dagen igår men nu kan jag gå....testa jogga lite men de kändes lite än så det får nog vänta ett tag till.



skönt att du tränar också lite, man kan dock inte lyssna jämt på läkaren om man tycker den lilla träningen man behöver känns bra.



Hur går de med pluggandet och så? kommer du någon vart med det?:)



Hoppas er valborg var bra?!



kramar

Kommentera här: