Mötena och lek idee!!!

Mötena gick bra igår. På rehab pratade vi mycket om tillvarons påverkan utav kroppen. Hon menade på att jag har haft och har många faktorer som leder till omedveten spändhet och stress. Så lite att jobba på där.
På Komvux fick jag veta att de har gjort om hela matte systemet. Så nu finns inte Ma B längre. Utan nu heter det Ma b1 ma b2 ma b3. Jag ska läsa Ma b2. Så köpa ny bok alltså. Men den 10 sep börjar jag att plugga igen. Känns skönt. Nu ska jag bara lyckas med alla papper som ska hit och dit. Sedan är det lugnt. Ma kommer dock att krocka en hel del med smärt rehaben som jag kommer att ha 2 halv dagar i veckan framöver med start den 10:e :/ Men det löser sig.
 
"Lätta ideer leder till underbara stunder"
 
 
Ha en kanon torsdag!!!
1 Martina:

skriven

Halloj!

Va spännade att Ante har något sådant på G:D Hoppas de kommer vara en riktigt härlig överaskning:D Va tror du det kan vara?

OJ vilket stort grattis kort hihi, Niklas ser riktigt stolt ut måste jag få säga:)

Jo jag hörde också de där om matten, undrar om de kan ha gjort de lättare eller om de är svårare nu:/

Nora ser ut att tycka cd skivorna är riktigt spännade:D

Hoppas allt är bra med er? hur ser de ut för er framöver att träffas??

Kramar

Svar: Hakko!!!
Ja du mina tankar snurrar på friskt. För med herr Skoog vet man aldrig. Det kan vara allt från resturang till en mini semester. Men en del utav mig hoppas på något annant. Men jag vågar inte riktigt hoppas :/

Hehehe!!! Ja han var överlycklig över sitt gigantiska kort. han är riktigt inne på Toy Story just nu så det passade perfect :)

Ja du jag hoppas att ma är lättare nu eller iaf inte lika mycket som tidigare. Så det blir spännande. Drygt nog så börjar jag min smärt rehab i grupp samma dag som matten så det blir nog lite tjämpgt iaf de första 3 v. Men det ska nog gå ändå :)

Hihi!! Fick skiv idden från förskolan som hade sådanna i fönstret. Och det gick hem här hemma också :) Blir ju vackra färger i dem så jag förstår hennes fachination utav dem.

Ja du just nu är det lungt men med start på månad och 3 v framåt blir det en hel del pga ma och rehab. Men efter det lär det bli lugnare, så det skulle passa oss :) hur ser det ut hos er???

Kramar!!!
mammansandra

Kommentera här: