10 då & nu!!!

Jag hakar på tränden och gör min lista också :P



Börjar med "10 saker jag vill göra i framtiden":

1) Plugga till undersköterska.
2) Jobba innom äldrevården.
3) Åka till Tibet.
4) Skaffa ett rött hus med vita knuttar :p (japp svensson svensson varning)
5) Bila genom Sverige från Skåne och upp till gränsen mot Finland/Ryssland.
6) Lära mig ett instrument (är mest inne på piano av någon anledning).
7) Starta en Dyselexi grupp för barn och tonåringar.
8) Jobba med barnhem och barnhemmsbarn (jag fattar inte att fler inte inser hur miserabelt de flesta barn har det på hemmen).
9) Ett till barn (vi är inte helt 100% än, så nej det finns inga planner på det just nu, men va mysigt det vore).
10) Besöka Disney Land med familjen <3

och nu "10 saker jag gjort förr":

1) Sweden Rock 04 (det var min första festival och jag var där med Ante & Tommy.)
2) Das Boot 06 (el 07 minns inte riktigt) (det var min första festival på en båt och även min första tur på en stor båt, sen att vi var ett härligt tjej gäng som åkte gjorde det hela mycke bättre <3)
3) Gates of Metal 06 (Vi var ett stort härligt gäng som öste gärnet både på bussresan dit och där.)
4) Helloween Festen 05 (en riktigt väl plannerad fest med hela gamla gänget. Dock var bara första halvan utav festen bra, sen gick det lite ut för. Men det var kul att få till någe så stort.
5) Min lilla fest på Jogersö 04 (som slutade med ca 200 deltagare :p)
6) Filmkvällen hos mig från 02 (hela gänget från förr med film från kväll till tidig morgon = massa skratt.)
7) Lötis 02-04 (alla hatade vi de festerna, men det var något med det huset och allt folk som gjorde det till något underbart.)
8) Tatto-mässorna på Freak Brothers. (säger bara = stämningen!!!!!)
9) London resan 06 (Med Ante, min familj och mormor. Älskar London o har alltid gjort.)
10) Konserterna!!! ( Har vart på ett x antall konserter och de har vart kanon med allt härligt folk jag åkt med. De har vart riktiga upplevelser och de glömer jag aldrig ;P)



Så nu utmanar jag dig som läser här att göra din lista!!!!

Kommentera här: