Film tips!!!

Trots en full helg så han vi även med lite hyrfilm. Denna gång blev det:



En mycket underhållande film. Dock väldigt lik många andra filmer men ändå med en egen tvist. Att de 3 musketörerna blev 4, gjorde ingeting. Den behäll ändå Musketör andan. Gillar man även luftskepp så är denna film en film för än. Helt ok men inte jätte bra.



Denna film såg jag själv. Precis som alla andra skräck filmer så var även den här så dålig att den blir jätte bra. Den har en väldigt obehaglig känsla genom hela filmen och är man lättmagad så är denna film inte att ses. Den bjuder på väldigt mycke spänning och en del vidiriga scener. Det är en film som lätt fastnar i minnet, men är väldigt se värd. Har dock inte sett de 3 första filmerna (vad jag kan minnas). Men det gör inget då alla filmerna har sina egna storys.

Har ni sett någon bra/dålig film på sistone?
1 Madde:

skriven

Haha du så snäll som han har varit senaste tiden får nog snarare jag ta detta haha jag har ju fått ny frisyr, skor och väska. :P



Det har jag aldrig hört förut, vindruvor.

Ska absolut prova det så fort vindruvorna kommer ner till normalt pris. :D



Ja och imorgon ska han ta bort gipset helt - som han längtar. ;)



Kramar.

2 Martina:

skriven

hihi har inte sett på någon film på jätte länge. Var väldigt länge sedan.

Men ni verkar titta på en hel del filmer.:D



Gick grymt bra med friseringen på Nikita och hon art så fin så;) finns bilder på bloggen:P



nu är de äntligen bra med Emilia:) Har slutat spy och så då de känns riktigt skönt!

jo tror de var magsjuka men hon har ju spytt 1 vecka helt sjukt men nu är de slut på de så skönt:)

japp C har klarat sig peppar peppar!



hur har de gått med söka jobb och hur mår du nu??



kramar

3 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Jag får typ alltid hjärnsläpp när någon frågar om filmtips, haha. Men En gång i Phuket var jättebra!!



- nämen vad gullig du är! Tack :D

4 Richard:

skriven

Fast du D´artagnan räknas väll som en medlem en aning eftersom han hjälper dem en hel del? På ett sätt kan det kännas fusk då de heter "De tre musketörerna" men han är ju deras vän och sedan ja blir han på sätt och vis medlem. Jag tycker inte det är konstigt. Har dock inte sätt denna film men vill gärna fast tror den är sämre än den gamla.

Kommentera här: