Helgen i bilder!!!

I fredags var jag och barnen ned till Slottet och lekte lite.


valarna





I lördags var vi på kalas och firade systern min <3



Här var den hemliga presenten som hon fick från oss. Var inte lätt att få tag på men efter lite telefonsamtal och mailande så :P Allt för syster ystern min <3





Gudomligt god chokladtårta och även marispantårtan var jätte god.





I söndags var det mors dag. Då jag fick frukost på sängen och en Paradisask på morgonen. Samt lite kudkrig med barnen :P

Sedan bar det av till mormorn min för lite morsdag fika och prat.



Även mussigt fika här och god god tårta.



Helgen avslutades med lite grillning hos päronen.



Underbara dagar i ett underbart liv. Vad mer kan man önska sig?


I kväll blir det grillning i Flen ;)
1 Madde:

skriven

Åhh hur reagerade hon när hon öppnade?!! :D

Vilken grym present! :D



Ja fy fasiken denna dag har varit sjuk!

Men snart är det äntligen dags för sängen som jag längtar haha. :D



Usch vi måste verkligen ses snart, pinsamt länge sen ju!



Skönt att du får hjälp med smärtan vännen. <3



Kramar

2 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Himla härliga bilder och vad fint med deras autografer!



- hihi det var verkligen härligt :D Jag skulle starkt rekommendera kycklingburgarna! De är så himla goda! Men även grillmixlådorna och de andra, allt vi provade var riktigt gott :)



Ha en fin söndag!

Kramis

3 Richard:

skriven

Vilka är Mange Makers?

Kommentera här: