Uppriven väg, pyssel och snö!!!

 
Ja i måndags så vart vi utan vatten på vattenläcka lite runt om i området. Så här fint har vi haft utanför hos sen dess :/ Men vattnet fick vi tillbaka i tisdags :)
 
 
Lite tisdags pyssel, inspirerat utav Bolibompa och när man inte har allt hemma så får man improvisera lite.
 
 
Mini tefat utav bullpapper. Var riktigt fachinerande men mest roligt att snurra runt och kasta iväg :P
 
 
Inte så snyggt men va kul att setta ihop med barnen <3
 
 
I natt kom det snö!!!!!
 
 
Vilket var en riktigt rolig händelse för barnen. Att få tjicka in snön innan förskolan var latjo ;)
 
Barnen är på förskolan och jag väntar samtal från läkaren. Mår fortfarande inge bättre, så behöver få mig en tit så jag får veta vad det är iaf. Så inge smärtrehab idag heler :/ För hoppningsvis så hinner jag med både läkare och BVC samt utvecklingsamtallet i kväll. Men det får jag se då.
 
Nej nu snurrar huvudet så jag ska gå och vila nu. Ha det!!!
1 emma:

skriven

Sv: Tack så mycket!:)

2 Kitty B.:

skriven

Hejsan! Behöver du ett nytt skal till din iPhone 4/4S men inte hittat någon billig och bra sida? Hos Mewana hittar du trendiga skal från 39:-
www.mewana.se
Ta en titt du med! (: // Kitty

Svar: tackar för tipset men jag är utan IPhone :)
mammansandra

3 Jeanette:

skriven

svar: Oj tusen tack! super Kul att höra :D Hoppas du får en bra fortsatt torsdags kväll :)

Kommentera här: