Cykeltur, paprika och hembakat!!!

I veckan har det cyklats. Så jag bjuder på 2 bilder
från måndagens cykeltur.
 
 
Första gången Nora cyklar utomhus på denna
3-hjuling. Gick jätte bra, men man blir snabbt
tröt i benen ;)
 
 
Niklas for hit och dit och snabbare och snabbare.
Rena racer grabben :)
 
 
Fick även hem min vinnst i början utav veckan.
Blev super glad!!!
 
 
Man ska aldrig säga aldrig. Nu växer det fin fint i paprika krukan.
Så nu får vi ta och fixa en större, så att det kan gro paprika på
växterna också.
 
 
När värmen är här igen så vill man börja med balkong häng igen
och inget balkong häng utan lite hembakat ;)
 
Här hemma har vi haft en målar morgon och nu leks det med dockor.
En liten utgång på någon utav gårdarna vankas det under dagen.
I helgen är det KantteSkutt avslutning och mat hos päronen som
vankas.Evt lite agerat flytthjälp. Vad ska ni ha för er under helgen???
 
Grattis på födelsedagen B!!!!
1 Louise:

skriven

Kul för barnen och cykla! Kul att odla och baka med =)

Svar: Ja alltid rolig tatt komma på saker som är roligt för både stora och små :)
mammansandra

2 ♥ Sojkas framtid ♥:

skriven

Allt gick verkligen kanon! :)

Svar: Härligt :)
mammansandra

3 Matilda:

skriven

Så mysigt :)

Tipsar om barnrelaterade tävlingar i min blogg:

http://matildasusanna.blogg.se/2013/april/tavling-i-samarbete-med-bla-elefant.html

http://matildasusanna.blogg.se/2013/april/tavling-i-samarbete-med-by-vikki-2.html#comment

Kram Matilda

Svar: Ohh va roligt!!! De ska jag ta och spanna in på en gång.
Tack för tipset och ha en skön 1:a maj!!!!!

Kram!!!
mammansandra

4 Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :):

skriven

Jag tänkte bara tipsa dig om att jag har två tävlingar igång på bloggen :)

http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/2013/04/26/tavling-vinn-ett-paket-snorisar/#

http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/2013/04/21/tavling-vinn-ett-valfritt-plagg-fran-evas-underklader/#

Hoppas du vill vara med :)
KRAM

Svar: Nej va roligt med lite tävlingar!!! De vill jag inte missa :)
Tackar för tipset och ha en kanon fredag!!!!

Kram!!!
mammansandra

Kommentera här: