KnatteSkutts avslutning, helgmys, MVC och Valborg!!!

I lördags var grabbarna på Knatteskutts avslutningen. Att 10 veckor går så snabbt.
Är bara synd att Niklas tappade intresset mitt i det hela. Men nu har han fått testa
på den ena sporten efter den andra och han har hittat sina favoriter ;)
 
 
Så jag och Nora hade egentid vi med. Vilket vi spenderade ute på gården. Myste i solen,
blåste såpbubblor och gungade.
 
 
Sedan ville Nora bygga med stenar. Så hon byggde medans jag letade reda på stenar.
Hon höll på med sitt bygge i över 20 minuter. Så det var riktigt roligt ;)
 
På e.m i lördags åkte vi ut till Påljungshage och gick på Hällsomässan. Va en hel del skoj där.
Lite väl högljut bara och trångt. Hittade iaf de jag ska börja på gravidvattengympa hos. Så jag
passade på att ställa lite frågor och så. Mycket intressant. Så nu ser jag fram emot tränningen :)
Sprang även på en gamal kompis jag inte sett på ca 5 år. Så det var kul att se honom.
 
 
 
I söndags var vi till päronen på lite mat. Blev även lek ute i parken.
 
 
En mysig helg, men jag var bra slut i söndags kväll vill jag lova.
 
Och igår låg jag till sängs hela dagen med förkylning och feber. Mindre roligt.
I dag är det bättre. Är tung i huvudet dock och förkyld. Men ingen feber iaf. Så jag har
vart till MVC tagit lite prover och fått höra lite hjärtljud. Mys <3 Allt såg och lät bra. Behöver
dock lite mera järn i mig. Så järntillskott + järnrik mat/pålägg räker inte denna gång för mig.
Blir till att öka lite gran.
 
Nej nu ska jag försöka att stoppa undan all tvätt här hemma. Älsklingen var duktig och hade
tvättstugan igår med barnen. Så då vill jag också vara duktig och plocka undan allt :P Sedan
bär det av att hämta barnen och ladda inför majbrassan ikväll. Ska även överaska familjen
med lite fin mat och marängswich Valborg till ära.
 
Vad ska ni hitta på denna Valborgskväll???
 

Kommentera här: