Flugor och shopping!!!

 
Här om dagen såg vi årets första innomhus fluga :P
Så första vårtecknet, nest efter grönt gräs, för iår.
 
 
Jag och barnen var och köpte fodrade gummistövlar till dem i måndags.
Dessa hittade vi inne på Din Sko.
 
 
 
Barnen fick använda det presentkort som fanns kvar efter att det andra vart stullet.
Så Niklas valde en Angry Birds slangbella.
 
 
Nora valde 2 st hästar till bondgården. Kan tillägga att det nu även finns 2 kor och en hund till bondgården som inhandlades efter att presentkortet återfanns. Så slutet gott allting roligt ;)
 
Nej mår himla illa idag och Dottern tyckte att det var kul med morgon fyld utav trots. Så jag är bra slut nu men lite jobb har sökts och några andra ska hinnas ringa till innan jag går och hämtar barnen.
 
Hur ser eran dag ut idag och har ni också sett vårtecken???
1 ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★:

skriven

Jag har också sett vårtecken! Dock ingen fluga, men det är varmare och ljusare ute längre :D

Svar: Hihi!!! Du fick de bra vårtecknana hör jag ;)Vi fick också värme idag. 8 graders +, så nu är det vår :)
mammansandra

Kommentera här: