Badrumshylla & sälskaps spel!!!

 
Måste visa er en julklapp som hamnde ljup in i mitt hjärta. Denna badkarshylla är fantastisk. Den orkar hur mycket som helst och är inte i vägen. kanon lätt att ta ned och upp för rengöring. Underbar!!!
 
 
I går kväll spelade jag och barnen lite sälskaps spel och la puzzel. En myskväll helt enklet. Vart docken väldigt sen natt då lil fröken bestämde sig för att vara inte sova. Men strax efter 23 så sov även hon. Men dock vaknade hon tit som tät hela natten. Saknade nog pappan sin :/
 
I dag har jag handlat inför pajbakningen. Byt i sängarna, fixat till i blommorna och gjort pajdeg. Samt letat lite jobb. Finns verkligen fler än vanligt ute just nu, så det känns kul. Nästa vecka ska jag på rekryterings dag innom vården. Ska bli både roligt och spännande. Så det ser jag fram emot.
 
Längtar till i kväll då älsklingen kommer hem igen. Saknar honom så himla mycket varje gång han är borta <3
 
Ha en kanon dag!!!
1 Jackie:

skriven

Hej!
Jag har blivit en helt annan person sedan jag startade min blogg och har därför gått in på ett nytt spår. Jag behöver DIN hjälp för att det ska bli så bra det går.
Skicka gärna in en kommentar om vad DU vill läsa om i bloggar som intresserar DIG!
Ha en underbar fredag!

Svar: Hej hej!!!Det ska jag ta och göra!!!
Syns i din blogg!!!
Och ha en underbar fredga du med!!!
mammansandra

Kommentera här: