Amningskudde och "lådsas blommor"!!!

Då har vi en amningskudde och det blev en vit till slut.
Det var så att vi bad farbror M att köpa med en från blocket
i hans stad. Men det visade sig att han aldrig fick tag på
säljaren. Så gullig som han och L är så köpte de denna
istället med modell Rätt Start. En exakt lika dan som
vi hade tidigare :)
 

Han och L hade även köpt en bok i present till knodden.
H.C Anderssons klassiska sagor. Tok mysig bok med
så många sagor man själv lyssnade på som liten. Kan
tala om att barnen har fått tjuv läsa i den och de älskar den.
 
Tussen tack till gulligast M & L!!!
 

Fick en blomma utav far min när jag fyllde och för någon
dag sedan så började den att blomma. Vist ser blommorna
ut som sådana där dekorations blommor till tårtor? De är
sjukt snygga!!!
 
Nej va värmen va jobbig så här på morgonen.
Är det fler som har värmeböljan AB???
 
1 Eva:

skriven

Vad snälla dom var som köpte en amningskudde till er när dom inte fick tag på säljaren.

Du har fått en porslinsblomma dom är jättefina!

Svar: Ja det var jätte gulligt utav dem :) Roligt var också att de hittade en som var lika dan som den jag hade förut.
Är det så de heter??? Vilket passande namn :)
mammansandra

2 martina:

skriven

Hejsan!

Vilken fin amningskudde, kul med en ny bok till bebis också:) Vilken härlig blomma riktigt vacker:)

Jag har inte sökt någon kurs än, utan när jag skickat in alla papper så är de till transportstyrelsen så jga kan få börja övningsköra. Men får se kommer söka utbildningen här som kommer börja i Januarie hoppas jag och får se här när dem lägger ut så man kan söka till den.

ja jag är verkligen igång med träningen nu och de är grymt skönt...är en del cm som gått bort men mer ska de bli:)

Hur är de med er annars? hur känns de att snart ha en bebis hos er??

stor kram

Svar: Hallå!!!
Ja det var roligt att få både amningskudde och sagobok. Har fått veta att blomman heter just Porslins blomma. Vilket var ett passande namn :)

Jaha, det var jag som missförstod lite där ;) Men då är jag med på noterna igen. Låter riktigt spännande att få börja köra en lastbil. Menar maffigare på vägen kan det ju inte bli. Kommer du att få övningsköra med M då eller har man som på körskolan en gubbe därifrån???

Din målinriktning är så himla stark vännen ;) Du kanske ska börja extra knäcka som fitness coach lite längre fram. Menar du inspirerar en bra och du har ren passion för tränning.

Här rullar dagarna på. Barnen går dock långa dagar på förskolan. Men det är ju just för deras skull så de får leka av sig och göra en massa roligt som jag inte klarar av att göra just nu. Men känns segt ändå. Denna vecka har jag mest planerat inför kalasen i helgen och hade min mormor över på lunch igår.
Det känns både spännande och lite skrämande att få en bebis snart. är väldigt nyfiken på hur jag ska klara av rollen som mamma till tre och hur man får in vardags balansen i det hela. Men samtidigt så känns det så roligt att lite bök gör ingenting ;) Är mest nervig för att bebben ska välja att titta ut på Niklas födelsedag. Vill så gärna att han ska få ha sin dag ifred, men vi får se hur det blir.

Hur har ni det? har ni också haft oskvarmt och sedan kyligt regn? Här ser det ut som höst när man tittar ut. Inge roligt alls :/

Kramar!!!
mammansandra

3 MartinaOlsson:

skriven

VINN EN VALFRI KLOCKA FRÅN STILRENAKLOCKOR!
http://martinaolsson.myshowroom.se/33507/vinn-en-valfri-klocka-fran-stilrenaklockor/

4 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Vad gulliga de är och ja jag håller med om blommorna de var verkligen vackra.
Tusen tack för orden du skrev i Ann-Ki blogg också, såg dem och blev så glad :-D

Svar: Ja de är jätte gulliga :) Har även fått veta att blommorna heter porslins blomma, vilket var ett passande namn :)
Så lite så :)
mammansandra

Kommentera här: