Recept på Brownies!!!

 
Brownies recept:
 
100g hasselnötter
200g smör
1 1/2 dl kakao
3 st ägg
3 dl socker
2 tsk vaniljsocker
3 dl vetemjöl
1/2 tsk bakpulver
 
Sett ugnen på 150*c.
Ta fram en ljuplångpanna ca 20x30cm och lägg i bakplåtspapper.
Smält smöret och blanda i kakaon.
Vispa äggen med sockret så det blir fluffigt.
Rör ned kakaoblandningen och resten utav ingridienserna.
Häll smeten ned i långpannan och grädda kakan i ca ca 50 min i mitten utav ugnen.
Låt kakan svalna och skär sedan upp i rutor.
 
Bon Appetit!!!
1 MALIN SUNDIN | MODE & FOTO:

skriven

Mums!

Svar: Tackar!!!
mammansandra

2 Emilie:

skriven

Hej Sandra!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Svar: Hejsan!!!Nej va roligt att ni gillade recepten i min blogg. Kan dess värre inte åt mig all ära för alla recepten då jag har lånat utav andra kanon bra bakare och tagit inspiration från andra. Har även hittat många guld korn inne hos er (tussen tack för eran kanon smarriga sida)
Ska ta mig en tit inne hos och registrera mig inom kort :)
Ha en fortsatt god dag!!!
mammansandra

3 Emilie:

skriven

Hej! Vad roligt att du gillar sajten :) Maila gärna till [email protected] om du skulle ha några frågor.

Mvh,
Emilie
Hittarecept.se

Kommentera här: