Fredags kväll!!!

Har känt mig pigare idag, men är fortfarande orklös. A var i vög på fm och fixade lite. Så då lekte jag lite med barnen. Gick sisodär då mitt upp i premiär leken med lek lera tårtan så bran febern upp i lillan igen. Så denna dag har gått till att guppa, visha och trösta. Är nog samma tand som spökar för henne. En riktigt envis en i underkäken som busat med henne den senaste månaden. Hoppas att den tittar fram snart. Vem sa att det var lätt att vara liten? Tandning måste ju vara fruktansvärt.

Nu på kvällen har iaf jag och alla 3 barnen myst med lite My Little Pony film. Dom är ju helt galna de där hästarna. Vill minas att karaktärerna från Pony filmerna när man själv var liten, var mer diskreta och lugna. Men det kanske bara är jag som är gamal ;) Men va man saknar rösterna från 90 talets barn filmer. Är det bara jag som tycker att de rösterna va bättre?


Nej nu sover den lilla så ska nog försöka det själv också.

Men först måste jag berömma de människor som har "kärleksbombat" mosken i E-tuna idag. Den skästen visar att mitt upp i allt detta orättvisa hat så lysser kärleken igenom. Underbara människor <3
1 Richard karlsson:

skriven

Ja rösterna i tecknat var bättre förr. Nu förtiden känns dem mer plastiga och tillgjorda förutom i Bamse och tjuvstaden. Man undrar lite hur dem har tänkt.
Angående moskén är det hur sjukt som helst att ens någon kan vilja försöka bränna ner den. Men det är ju sådana förklaringar och annat jag skriver om på min blogg emellanåt. Allt har konsekvenser och det grundar sig allt som oftast i att människor inte förstår bättre helt enkelt. Tyvärr :(

Kram

2 Richard Karlsson:

skriven

Ja rösterna var bättre för. Nu känns dem allt för plastiga och tillgjorda. Dem hade ett annat djup förr och lät lite mer som dem gör när dem spelar. Kan ju ha att göra med modernare utrustning nu.

Svar: Jo det har nog mycket med den nya sortens inspelningar. Tycker dock att de borde behålla den charmen som de hade förr. Men allt ska ju förändras och bli "mordernare". Så man får nöja sig med de gamla fina minnen man hade från förr :P Hahahah!!!! Hur gammal är jag igentligen :D
mammansandra

Kommentera här: