Bubbel-byta & fredagspepp!!!


Idag på fm så var vi ute i den härliga vårsolen.
Blev till att blåsa lite bubblor i byta.
Vilket aldrig slår fel ;)
 

Blir lite kladdigt, men va gör lite kladd om man har kul?
 

Inte någon ting nej :P
Dagens aha!:
"- Blåser man blir det bubblor men vispar man så blir det skum."
En riktigt fashinerande upptäckt.
 
 
Var lika skoj med flaskan med vattnet också ;)
 
 
Varje vecka kör Sojka fredags pepp inne hos henne. Var med ni med!!!
 
Veckans fredags pepp:
 
* Jag är en väldigt positiv människa.
* Jag har lätt för att göra andra glada.
*  Jag kan bjuda på mig själv och inte vara falsk mot mig själv.
*  Jag är modig i både frågorna om att testa på något nytt och att ta tag i jobbiga eller smärtsamma saker.
*  Jag har ett väldigt vackert inåt och yttre.
 
Ha en kalas fin helg!!!
1 Hanna Karlsson:

skriven

Bra med en fredagspeppslista!

Svar: Ja en kanon bra ide från Sojka. Man får värkligen ta sig en tit på sig själv. Vilket man annars gör för sällen :/
mammansandra

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Det är såg roligt ut. Ibland är de enklaste sakerna roliga.

Svar: Eller hur! Lite såpa och suggrör så har barnen tok skoj en längre tid :) Är även kul att bryta av med något nytt emellanåt också.
mammansandra

3 ♥ Sojka ♥:

skriven

Ja det är helt underbart med folk som vill göra skillnad! :)

Svar: Håller med. Med lite fler liknande projekt och jag tror att man kan göra riktigt stor skillnad där det behövs :)
mammansandra

4 En plats i solen:

skriven

vilka härliga bilder :)

Ja det kommer bli kanon och se kent live igen

Svar: Tackar så mycket :)
Har aldrig haft äran att se dem live ännu. Men den som väntar på något gott :p
mammansandra

Kommentera här: