Midsommar shopping!!!


Fick paket från www.zalando.se i veckan, som innehöll dess två.
En fin maxi klänning som är tänkt till bla midsommar och en tok söt topp.
 

Jätte fin detalj om ni frågar mig.
 
Ha en fin Kristi himmelsfärdsdag!!!
1 Eva:

skriven

Fina! Vad ska ni göra på midsommarafton? Vi firar ju inte midsommar så jag jobbar.

Svar: Tackar! Jo vi ska ut till A's morbror och fira med mat och dans vid midsommar stång. Har blivit som en tradition sen vi fick barn. Så så blir det även i år. Firar man inte midsommar i Norge? Då har jag missat något ;)
mammansandra

2 Eva:

skriven

Vissa ställen längre söderut i Norge mest firar med brasor tror jag men annars är det inget man firar här nej. Det är tråkigt men snart får vi börja åka över till Sverige och fira när barnen är större.

Svar: Jaha, som en maj brasa fast sommar brasa? Man lär sig nytt hela tiden ;) Ja det tycker jag att ni ska göra. Även fast man gör samma sak varje år så är det något med midsommar som ger än lite mera sommar känsla tycket jag.
mammansandra

Kommentera här: