Taco paj!!!

 
Igår gjorde jag Taco paj. Hittade receptet här:
http://www.recept.nu/tv4/recept-nu/tacopaj/
Hoppade över chilin, då jag tänkte att den skulle
gå hem bättre hos barnen då. Men det gjorde
den dock inte i alla fall ;P Alla gillar ju inte paj.
En annan gillade den. Så jag tänker göra den
fler gånger. Men då med chilin ;D
 
Veckan har gått fort och praktiken har rullat på.
Kommer bara mer och mer in i det hela och det
känns kanon. Lär mig så mycket nytt vare dag
och det är jag så tacksam för.
 
Igår var jag och lämnade nya blodprover då de
jag lämnat in sist, visade förändring. Så är lite
nervös för att även dessa ska vara avikande.
Men känns skönt att ha det hela under uppsikt.
 
Nu ska det göras frukost och sedan ska jag se
om barnen vill följa med på lite äventyr. Gösses va
skönt att ha dem hemma igen <3
 
Ha en fin helg!!!

Kommentera här: