Avslutningen!!!


Var visserligen ett tag sedan termins avslutningen var. Men har
inte hunnit skriva något ännu. Skolan jag har praktik på har sina
julavslutningar i en kyrka. Åkte med päronen dit. Väll där fick jag
veta att jag skulle vara med de andra lärarna och sjunga inför alla......
Ja inte precis vad jag kanske hade hoppats på. Men vad gör man inte
för sina kollegor och alla som går på skolan? Min klass började med sin
sång och de var helt makalöst bra. Alla sjöng och hade kul uppe på
scen. Sedan rullade det på klass för klass och jag kan tala om att detta
är en skola full utav talang. Både när det kommer till sång och musik.
Jag är så himla imponerad och stolt över alla eleverna. Sedan var det
våran tur. Kunde första verserna i sången sedan gick det ut för :P
Mot slutet kunde jag knappt hålla mig för skratt. Men som tur är
är resten utav kolegorna rutunerade sångfåglar. Så mitt kraxande hördes inte.
Pjuuhhhh!!!! Sedan blev det dags att önska alla ett fint lov. Kändes jobbigt.
Är skönt att få vara ledig. Men man har fått in vannan att se alla varje vecka.
Men ska bli jätte kul att höra vad alla har haft för sig under lovet.
Fick en massa fina julklappar utav barnen och N. Så himla gulligt <3
 
Nej håller på att tvätta och städa här hemma så ha en fin dag!!!

Kommentera här: