Mitt i matlagningen!!!

Står och gör köttfärslimpa just nu. Resten ligger deckade. Niklas magsjuka tåg Expressen och delade med sig till de andra. Är bara jag som klarat mig, pepper peppar ta i trä. Så denna helg har jag nog slagit rekord i omgångar tvättar här hemma. men har hunnit med lite koj bygge, mat lek och annat med barnen. Niklas visade mig hur man klarade en bana i ett spel också. Vilken fingerfärdighet ungar har med dagens doser till tv spelen. En annan kommer ju knappt framåt när man testar ;P Så det var skoj. Ska försöka att göra lite sås nu medansvar det är lugnt. 
 
Hur har ni andra det? Klarat er från magsjukan?
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Usch för magsjuka och när det smittas vidare. Hoppas du klarar dig.

Svar: Hejsan!!!!Tack så mycket!!!
Klarade dock mig inte men gick rälatift snabbt över iaf.
Nu är alla på benen igen, så det känns fint.
Hoppas att ni har klarat er!!!
mammansandra

Kommentera här: