Bubbelsvärd & blommor!!!

För några dagar sedan var jag och barnen ute och lekte med bubbel svärd.
 
 
Vi har en baksida som är kanon just för bubbel blåsning.
 

Hihihihi, tok ungen min ;) Inte så lätt att blåsa alla gånger :D
 

Alla tre älsklingarna blåste på som bara den.
 

Full fart efter bubblorna.
 
 
Mera bubblor!!!
 
 
Var helt sagolikt med alla bubblor och barn som farde runt.
 
 
Var en fin em med helt ok väder.
 
 
Hittade jätte fin blomma ute i grönskan.
 
 
Niklas hade med sig ena bilen ut. Så den hade alla
roligt med en stund. Niklas är grymt duktig på att styra.
Hans kontrollförmåga är helt ofattbart för min del. Kan inte
minas att man själv kunde styra bilar och andra kontroller
på det settet.
 
 
Vilken färg! Skulle inte sitta fel med en bukett sådana ;)
 
 
Älskar denna blomma, vet dock ej vad de heter.
Coolaste utblomninge, den snurrar upp bladen
istället för att slå dem rakt ut. Har aldrig sett något
sådant tidigare. Har ni?
 
Ha en fin kväll!!!
1 Richard karlsson:

skriven

Ingen aning vad blommorna heter men dem är vackra :)
Bubbelsvärd fick mig att tänka på denna helgs ena kommentar. På Urkult gick det runt en unge med ett trädsvärd och varje gång han gick förbi sa jag "Säg ingenting men ungen har ett svärd" något som lockade i skratt som ett internskämt om att ungen är farlig ;)

Ha det nice!!

Kramar!

Svar: Ja de är bra vackra. Namnlösa men vackra ;)Hahaha!!! Det var ett bra skämt med ungen och svärdet.

Ha en kanon fin lördags kväll!!!
Kram!!!
mammansandra

Kommentera här: