Fin besök & sjukstuga!!!

I veckan har vi haft gäster, kusin med familj, i några dagar.
 
 
Barnen har nästan lekt non stop. Vi har besökt lekparker
och varit hemma och myst.
 

Vi gick till en gård som mina barn gillar, men som vi inte går så
ofta till. Då uppskattningen hänger kvar längre ;)
 
 
Det byggdes stad med hus och vägar. Alla barnen var med
på noterna. Fast Klara gillade nog mest att leka rivningsbolag ;P
Men gick bra ändå.
 

Min lilla klätter apa <3 Honklättrar inte bara bra utan även
snabbt. Kanske ett besök vid en klätterväg skulle vara
uppskattat för henne?
 

Blev ett härligt gung på gungorna med tjejerna.
 

Även lillan tog sig ett åk i både lilla och stora gungan.
 

Finns nog inget som lillan älskar mer än att gunga <3
 
 
Lite melis ute i det gröna, under äppelträdet är aldrig fel.
 
 
Mitt lilla yoghurt monster ;)
 

Även lillan är en kläter apa. Tur nog går det inte lika fort som med
syrran. Men upp kommer hon överallt.
 

Tjejerna skapade vackra hem åt sina gubbar i sanden.
Denna har mitt kusin barn gjort.
 

och denna har min Nora gjort. De är så kreativa och det är
kul att se vad de skapar och höra om vad de har gjort.
 
Blev även ett besök hos mina päron, där barnen hoppade studsmata
och så blev det korv med bröd. Dock lite regn, men det tog inte bort
det fina humöret. Jobbade gjorde jag också. Kändes lite konstigt
att komma hem och ha huset fullt, efter jobbet på kvällen. Men så mysigt det
var. Va så skönt att träffas och bara kunna ta det lugnt, utan några tider hit och dit.
Så tackar så mycket för roligt besök :)
 
Kände mig dock inte på topp här om kvällen och igår mådde jag inge bättre. Så blev
inget jobb. I natt vaknade jag med frossa. Så blev inget jobb idag heller. Ska försöka
att sova mycket idag så jag kommer iväg i morgon.
 
Så ha en fin fredag och en kanon start på helgen!!!
 
1 Richard Karlsson:

skriven

Nja det är ju ingen höjdare att jobba när man inte mår något bra. Även fast jag brukar vara envis och göra det ändå. fast ibland borde man ju inte. Det är bättre att lyssna på kroppen och känner man att man inte orkar jobba ska man inte det.

Ha det super! Kram!

Kommentera här: